pannkakor, skogspromenader och bortappade matteböker

hejsan!
idag har jag och mina käraste småsyskon varit ute i skogen och ätigt (stavning) lunch, dvs. pannkakor och pepparkakor. lite konstig lunch kanske men, men.
vi skulle igentligen sitta i naturreservatet men det var typ älg jakt ¨så vi vågade inte gå in där.
jag är så sur på mig själv för jag har tappat bort min mattebok och jag måste verkligen ha den för om mamma får veta (hon kommer att fråga om jag har gjort matte) men när jag säger att den är borta kommer hon att bli galen och springa till skogs. fast det tror jag inte för att när min mamma blir galen springer hon inte till skogs uta skriker mig i anskitet istället, det är ju bättre än att hon försvinner!
ja det var ett långt inlägg nu och ett ganska tråkigt för att jag har brist på bilder men imårgon kanske det kommer något kul!
ha det bra! //Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0