Paris bilder del 2

Hej, här kommer lite fler bilder från paris!





Dessa bilder är tagna vid Triumph bågen. Den första bilden var skit läskig att ta, för jag stod på ett sådant där jätte smalt övergångsställe som ibland finns mitt i gatan, och tog den. Jag höll typ på att bli överskörd! Haha ;)



Notre Dame


Det var jätte coola fönster inne i Notre Dame. Denna bild är inte rättvis mot verkligheten! ;)


En lite närmare bild på fönstret.


Fottade lite kakor som såg goda ut inne på ett cafe...




Vi var inne på en jätt mysig liten bokhandel som hette Shakespeare and Company. På en vägg så kunde man få skriva små citat eller hälsningar på post-it lappar. Citatet på den andra bilden tycker jag var bra. Det betyder typ " Var inte ovänlig mot främlingar, dom kan vara förklädda änglar".



Vi gick förbi en park där det runt om parken på staketet var en natur fotto utställning med en  massa fina bilder!


En väldigt fin (och god såklart!) bakelse/efterrätt som jag åt!



Min karnske inte så super nyttiga, men väääldigt goda frukost som jag åt. :)

I morgon så får ni se eiffeltornet bilder!
Kramar! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina bilder! :)

Hur mår du då?

Kram

2011-11-05 @ 00:32:50
URL: http://erne.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack! <3 Jag mår bra! :)

2011-11-05 @ 08:32:14
URL: http://eskilsot.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0