SPORTLOV...

HEJ!

Nu är det sportlov! Hoppas att ni får ett fint sportlov. Snön börjar smälta bort lite.. Ganska bra tycker jag. Våren här kommer vi! Eller är jag för tidigt ute?
Bredvid mig ligger min kära bok, Hungerspelen! Kimberly tipsade stort om den, när jag, Kimberly , Sylle och Anna var och bokfyndade och där måste jag citera kassörskan i bokhandeln "Där gjorde du ett kap".
För det gjorde jag verkligen, tre böcker i en volym för 79 kr, OTROLIGT! Boken är dock OTROLIGT tung, den tog upp halva min väska idag när jag släpade med den till skolan:)
Här är tegelsten!
Ha ett jätte skönt sportlov och hoppas ni hinner njuta av ledigheten!
Kram Ida 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

De måste jag få låna av dig! :D

2012-02-24 @ 21:56:28
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det kan du få göra, jag har bara 600 sidor kvar:)

2012-02-26 @ 10:16:06

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0