Dagen

Hej hallå!
Nu är jag hemma igen (eller jag har varit det ett tag redan men jaja!), det var superkuligt i stan.
Först så åkte vi till Gallerian där vi gick in på Hollister. Jag köpte två saker som jag visar en bild på här nedanför. Vi gick också in på H&M och Monki.Efter det så åkte vi till Sickla för att jag behövde köpa lite speciella fotbolls saker som de bara har i Sickla. Vi fikade på Dieselverkstaden där också, och när vi satt och fikade så komm det två personer som började spela bas och saxofon helt plötsligt haha! 
Sen gick vi runt i lite fler butiker i Sickla och sen så åkte vi hem! 
 
Superdålig mobilbild, jag vet. Men jag orkade inte ta fram systemkameran och fotta för det var ju så få saker...
Jag köpte i alla fall ett par typ mjukisshorts och en bodymist från Hollister. Shortsen var på rea.
 

Dessa suuupersnygga skor såg vi! Det är som sneakers med en klack i skon liksom. Vill jäätte gärna ha dessa eller några liknande :)
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0