Hej på dig

Tältningen gick väll bra haha! Förutom att det typ började spöregna mitt i natten, så att det regnade in i tältet haha! Men sen på morgonen så gjorde vi en jättegod frukost med jordgubbe och nektarin smoothie! Pröva det, det är suuuupergott! På eftermiddagen sen så hadde jag lite frisyr salong och gjorde lite olika flätor på Ida och Emma, ni får se på bilden här nere. Jag blev faktiskt rätt så nöjd! 
Efter det så utmanade Emma och Idas pappa mig och Ida i kubb. Det gick väll sådär... Ida och jag förlorade :( Vi vill ha revanch! 
 
 
 
Nu så ska jag snart gå ner till bussen, för Bea och jag ska åka in till stan en sväng haha! Lägger upp bilder sen om jag shoppar något!
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Världens finaste ring.

2012-07-13 @ 18:03:57
URL: http://bastabea.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0