Schoooooool

Asså åh jag hatar att vara dålig på saker. Jag vill lixom vara bra på något direkt, gärna innan jag ens försökt. Hatar när matten är svår, det är jobbigt att springa 2 km och man inte kan finna en enda snygg outfit i sin garderob.
 
Har mattediagnos imorrn och var inte så smart och glömde mattehäftet i skåpet så nu kan jag inte se uträkningarna jag gjorde igår och jag har ingen lust eller ide om hur jag ska kunna komma vidare med uppgifterna. Har diagnos igen om två veckor så får försöka planera lite bättre till den så kanske jag kan kompensera för denna som antagligen inte kommer gå så bra... 
 
Aja ska göra lite spanska glosor och fixa till min no presention riktigt snygg istället så kanske jag känner mig lite bättre på något sätt. 
 
 
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0