Grattis Kimberly!!!!

hej!
jag har ju glömt att skriva ett grattis inlägg till Kimberly efter att hon van Novell tävlingen på skolan! Så här kommer ett!

Grattis Kimberly!
Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt men jag läste första delen på den stormiga natten och den verkar såååå bra! och det är den ju så klart eftersom att du vann pris för den! Duär så duktig, snäll, söt och 1 miljon saker till som skulle ta aldeles för länge att att skriva upp här ska du veta! Och jag låvar att du i framtiden kommer att få din bok publicerad!!!! ;)
Puss o kram //Agnes

hahah en liten kul bild på mig och kimberly. Ignorera mig..... haha!

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Nawww tack så jätte mycket agnes <3<3<3<3 Du ska bara veta hur glad jag blir av att läsa det där. <3



Och bara så ni vet alla som läser det här så är Agnes jätte snäll och rolig och underbar och allt möjligt bra <3 :) I <3 U



Kram på dig, och tack, tack, tack <3<3<3

2011-12-22 @ 21:54:20
URL: http://kimberlyss.blogspot.com

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0