Jul & Lucia konsert

Hej!
Idag, den 9 december var det dags för den första lucia konserten i Nacka aula! På konserten deltog alla 7:orna  som går i musikklass samt 4:orna, 8:orna 9:orna.
För mig var det min första lucia konsert, och jag var nog allt lite nervös, mån tro, fast det skulle bli roligt! Det var en väldigt stämmningsfull och fin konsert! Med många glada tärnor, tjärngossar o luciar som alla ville lusse för alla som kommit för att titta!
På söndag den elfte är det konsert i Berwaldhallen i Stan och det kommer att sändas i radio(Sr P1) så håll öronen öppna! 
Hoppas att ni får en trevlig helg!
Kram från Ida


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul, det måste jag lyssna på i radio i morgon! :)

2011-12-10 @ 10:05:43
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: Kimberly

Gud vad roligt ida :) <3



Vilken tid på radion? <3

2011-12-11 @ 15:43:59
URL: http://kimberlyss.blogspot.com

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0