Julmiddagen!

Igår så hade alla sjuor som sagt julmiddag för våra föräldrar för att samla in pengar till klasskassan. Det var sjukt mycket förberedelser, och sjukt mycket disk efteråt också. Vi fick vara kvar på skolan till efter nio! :O Så nu är jag väldigt trött. Trots det, så var middagen väldigt lyckad, och alla föräldrar tyckte att det var jätte trevligt! :)
Denna vecka har varit, och kommer vara väldigt stressig och upptagen för min del, men jag ska försöka blogga så gott det går! :)
Här kommer några bilder som jag tog på ett ljus, för ett tag sen...



Bilderna ser typ smutsiga ut för att linsen på min kamera är helt repig. Jag hoppas verkligen att jag får en ny kamera i julklapp. Orkade inte redigera dem heller...

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0