The Day

Hej, idag så har jag vart med Ida ganska mycket ;) På typ morgonen så skypade vi (haha vet att det är lite onödigt, för vi bor lixom typ 10 meter från varandra ;)) och så bestämde vi att vi skulle cykla till bibblan klockan 1. På biblioteket så hittade jag lite olika roliga böcker blandannat en fottobok som verkade kul, och boken "Water for Elephants".
Efter bibblan så var vi hemma hos Ida och kollade på Sunes Jul och åt glass (:D). Sen blev det tacos till middag. En rätt så bra dag alltså.
I morgon så ska jag spela träningsmartch i Grantomta Vet inte om jag orkar det, det har varit en skit stressig vecka, och nu när det är helg så vill jag bara ta det lugnt! Aja, vi får se hur det blir med det. :)
Hoppas att ni har haft en bra lördag!



Kommentarer
Postat av: beatrice -SLEEPOVER-

fin blogg tjejer ! :)

2011-12-10 @ 20:04:54
URL: http://sleepover.blogg.se/
Postat av: malin

gott med tacos och glass! :)

2011-12-10 @ 22:38:00
URL: http://malinlindblom.myshowroom.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0