Youtube video tips!

Hej, idag så har jag typ inte gjort någontig, utan bara kollat på roliga klipp på youtube. Här kommer några tips på roliga/bra klipp att kolla på en trist dag!

Megan and Liz

Megan och Liz är två systrar som brukar sjunga och lägga upp videos på det på youtube, men de har också en "beauty show" där de visar hur man kan göra olika frisyrer och sminkningar eller tips på kläder som man kan ha vid olika tillfällen. I slutet av varje video så säger de en "quote" alltså ett typ ordspråk för att ge tjejer bättre själförtroende. Jag tycker att deras videos är väldigt bra, och man får många bra tips!
William

William är en kille som har en blogg där han ganska ofta brukar lägga upp videobloggar, som han även lägger upp på youtube. Haha älskar dem, de är sjukt roliga! Kollar alltid på dem när jag behöver muntras upp! :)
Alla vi barn i Bullerbyn


Älskar verkligen Astrid Lindgren filmer och speciellt Bullerbyn! Kollar på dom filmerna fortfarande haha ;). Nu när det snart är jul rekomenderar jag jul videosarna för maximal julstämming! ;)
Det var allt! Kommentera gärna om vad ni tycker om klippen!
Ha en bra dag
/Lovisa!

Kommentarer
Postat av: Felicia

kollar också ofta på youtube-videor när jagbehöver muntras upp :)

2011-12-21 @ 16:56:12
URL: http://filluxen.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0