En annorlunda eftermiddag del 4...

HEj på er!

Idag är det lördag, det är skönt med lite helg!
Vet ni vad? Det var länge sen vi hade  ett avsnitt av "En annorlunda eftermiddag". Kommer ni ihåg den?
I vilket fall som helst så kommer del FYRA,  här!:)
En annorlunda eftermiddag del 4
Lovisa och Ida var nu väldigt högt ovanför marken. Dom hade hamnat uppe vid molnen. Och, vet ni vad? Där mötte dom Agnes och alla tre utropade:
- Vad är det som  händer?
Det kunde ingen svara på.  Men plötsligt, möttes dom alla av en enorm hunger, deras magar kurrade och kurrade, och då kom Ida på: 
- Molnen kanske går att äta?
Och mycket riktigt molnen gick att äta och dom smakade nästan precis som sockervadd

Vad ska hända nu? Kommer dom någonsin ner till jorden igen, eller måste dom äta moln livet ut?....
Läs det i Del 5 som kommer omgående!

Jag känner att denna serie är lite komisk, men ja, ja! Och om ni inte förstod vad detta iöverhuvudtaget är så kan jag meddela att det är en följetong, med 10 avsnitt som kommer lite när som, så ni får stå ut med detta ett  tag till:)

Hej från IDA!:)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men jag har inget emot att äta socker vadd resten av livet... ;)

2011-11-12 @ 19:19:18
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: Sylle

nej , jag håller med Lovisa ! Och serien är faktiskt ganska komisk , som du skrev ! Väntar spänt på nästa avsnitt ... <3

2011-11-12 @ 22:42:42
Postat av: agnes

jag har typ ätit sockervadd 1 gång i mitt liv så mig är det inget emot att äta sockervadd livet ut! ;)

2011-11-13 @ 12:57:50
URL: http://eskilsot.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0