Jul inköp :)

Hej, idag så var hela min familj på stan. Först så gick vi till NK och kollade på julskyltningen (det var Hanna som ville det ;)). Sen så gick vi och fikade, jag åt en choklad bulle och så drack jag julmust det var väldigt gott! :) Sen så gick vi och kollade lite på NK, vi skulle köpa nya julkulor (vi har som typ "tradition" att Hanna och jag varje år får köpa en ny julkula, så våran gran har lixom jätte många olika kulor i stället för flera av en sort ) jag valde en jätte fin silvrig med glittriga "blommor" på. Hanna valde en blå.
Sen så skulle mamma och pappa köpa typ nya tallrikar, det var väll inte direkt så super kul men, men...
Efter det så gick vi till gallerian, där jag och pappa gick in på Monki, och Hanna och mamma gick till Lindex, för att vi skulle köpa typ julkläder att ha på skolavslutningen, julafton och nyår.
Jag hittade en jätte fin svart klänning med typ spets på, som jag gillar jätte mycket! :)



En bild från julskyltningen :)




Julgranen inne på NK.



Klänningen, som jag tycker är finare på i verkligheten.

Hoppas att ni har haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Alva

hahah vad roligt jag var också där idag ;)

2011-11-26 @ 17:26:51
URL: http://kimonas.devote.se
Postat av: Lovisa

Aha, vad kul! Såg inte dig tyvär ;)

2011-11-27 @ 10:27:44
URL: http://eskilsot.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0