Boktips: Mycket mer än så

Hej på er!
Här kommer ett boktips från mig(Ida)

Namn: Mycket mer än så  

Författare: Sarah Dessen

Handling: Auden har ända sen hon varit liten varit lite olik andra barn, när dom har cyklat och  lekt lekar, har hon varit försjunken i sina böcker. Hon heller aldrig haft en riktig vänn som hon kunnat prata med om sånt som varit och är jobbigt för henne- att hon inte sover om nätterna.  Detta förändras när hon tillbrinngar sin sommar hos sin pappa och hans nya familj vid kusten. Där lär hon sig mycket om livet och hon träffar Eli.

Kommentar: Jag tyckte att den här boken var bra! Den hade ett tydligt och bra budskap som följde genom hela boken.

Poäng:  4/5 solar

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!!1 Jag har också läst den boken och jag tyckte att den var super bra haha!! Jag rekomenderar den verkligen!! Hoppas du har det bra Ida i den nya klassen!!!! <3 :D

2011-10-04 @ 19:00:22

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0