Gårdagen i ord

Hej!
Nu har jag tänkt berätta om min gårdag, inte i skolan utan efter skolan! Det började med att jag åkte och hämtade Edvin och Tilda på deras skola. Sen så åkte vi till Sikla och tittade på tyg som jag skulle köpa men jag hittade inte något. Sen så besökte vi Elinas skola! Det var jättefint där och jag blev jätte avensjuk på alla som sjöng så himla bra! Efter det gick vi och åt middag på en restaurang i Sickla galleria. Jag åt pasta och kyckling och det var sååå gott! Det var så gott så man kunde typ inte sluta äta ;) Sen åkte vi hem och jag pluggade till typ kl 22.00. Så imårse så höll jag på att dö av trötthet!
Idag så ska jag och sylle träffa Ida ;) Jag och sylle ska fika med henne!
Ha det bra! //Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0