Tja!

Nu så har jag kommit hem från skolan för en stund sen.
Det har varit en typ helt vanlig dag, och vi har inte direkt gjort något speciellt. Men det är i allafall sjukt skönt med helg!
Fast jag kommer ha ganska mycket att göra i helgen så jag kommer inte dirket ha så mycket tid till att typ bara slappa! I morgon så måste jag plugga på en massa läxor (SO,NO,matte,spanska,engelska...) och så måste jag köpa nya fotbolls/gympa kläder eftersom att jag har vuxit ur/ slarvat bort allt! Och sen på söndagen så är det fotbollscup. Vi ska samlas vi Ingarö redan klocka 7 på morgonen! Sjukt tidigt/jobbigt!
Men jag hoppas att det blir kul i alla fall! ;)
hahahahaha! Bilden med marsvinet (som kommer här ifrån) gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0