BOK TIPS PÅ JÄTTE BRA BOK

Hej, hej! Min jobbiga snuva verkar inte ge med sig, så jag är hemma idag med.
När jag har vart hemma har jag läst en bok som jag köpte på bokmässan och den är sååå spännande!! Här kommer en bokrecension
!

                                
Bokrecension 



                Titel:
Cirkeln
                 
                Författare:
Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
              
                Handling: (från bokens baksida)
 
        Apokalypsen börjar i Bergslagen.
        Engelfors. Vackert namn, risig stad. Omgiven av djupa skogar där människor ofta går vilse och försvinner. En natt då månen färgats mystiskt röd förs sex tonårstjejer till den nedlagda folkparken. De har inget gemensamt. De vet inte hur de kommit dit eller varför de är där, men utan varandra kommer de inte att överleva. 
 
Kommentar: Den här boken var spännande hela tiden! Jag kunde inte sluta läsa! Men, varning läs den inte på kvällen, när det blivit mörkt...!

Poäng: 5/5 poäng

 Författarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den verkar spännande,jag kan kanske få låna den? :)

2011-09-27 @ 11:09:41
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: sylle

Den verkar bra ! Ska kanske läsa den någon gång ! krya på dig ! / Sylle

2011-09-27 @ 12:42:20

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0