23 April

Namn: Lovisa
Ålder: 13 (fyller fjortis på söndag, wiiieee!)
Civilstatus: Singel och cool
Längd: Alldeles för kort (ca 162 cm)
Vikt: Ingen aning! Har inte vägt mig på typ 20 är!
Ögonfärg: Ljusblå typ...
Hårfärg: Svensk blandning av blond, brunett och gråhårig...
Vad har du gjort i dag: Vart i skolan, kommit hem, ätit mellis ute i solen, suttit vid datorn typ...
Har du testat droger: Nej
Vad är du bra på: Kan faktiskt inte direkt komma på något som jag verkligen är superbra på... Jag är typ en sån person som är lite halvbra på typ allt... Men kanske ridning om jag ska säga något.
Hur ser din morgonrutin ut: Blir väckt, äter frukost, borstar tänderna, klär på mig, håller på med datorn, går ut till min kanin, får skjuts till skolan (fett lyxigt va?).
Berätta en hemlighet:  Haha, kan inte komma på något kul som inte är fööör hemligt...
Vem ringde du senast: Det var när jag råkade ringa Anna av misstag igår, men jag hann lägga på innan den lixom började ringa...
Någonting riktigt fult:  Klackskor med spetsig tå.
Vad är du dålig på: Ehhh, som jag sa är jag ju typ halvbra på allt, såå jag vet faktiskt inte.
Är pengar viktigt för dig: Ja, det är ju bra att ha och så, men det är verkligen inte det viktigaste i livet.
Någonting fint: När man är glad, eller när man gör någon annan glad.
Är du åtråvärd: Haha, jaa men självklart ;)
Om 10 år: Är jag 23
Nästa livsmål: Gå ut skolan med bra betyg kanske...
Är du konflikträdd: Ehh, jag vet inte riktigt.
Din mode-stil: Svårdefinerad ( oooo, jag kunde stava till det!! )
Vad vill du arbeta med: Ingen aning, men jag tycker att journalist verkar rätt kul. Fast inte om man blir färngslad i Etiopien eller nåt kankse...
Vad ska du göra nu: Publicera detta och leta efter fakta om Nelson Mandela

♥Lovisa

P.S Måste bara säga att Bangarang (haha älskar det namnet) med Skrillex och Bulletproof med La Roux är jätte bra låtar. Shelter med Birdy är också trevlig.

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0