31 Augusti

Har verkligen inte gjort något särskilt sen jag bloggade i onsdags. Bara varit i skolan och så. Inte idag heller haha, men jag kände att jag borde göra ett inlägg!
 
Eftersom att jag inte har något annat att skriva om, så tänkte jag att jag skulle tipsa er om lite saker:
 
Låtarna jag har lyssnat mest på de senaste veckorna:
(Drop Dead) Beautiful- Britney Spears
I love you, Ono- Stereo total
As long as you love me- Justin Bieber
I love it- Icona Pop
Lykligare nu- Linnea Henriksson
Both of us- B.o.B feat Taylor Swift
 



Appar:
LINE Camera "upptäckte" jag faktiskt igår. Så jag har inte hunnit använda den så mycket än. Men hitintills så verkar den bra. Det är en gratis fottoapp där man kan lägga till en massa olika effekter och "klistermärken" på sina bilder. Den är verkligen värd att testa!
 
 
 
Youtube videos:
Det är genom denna video som jag upptäckte låten, I love you, Ono med Stereo total som jag tipsade om här över. Videon är egentligen en reklamfilm för Diors parfym, Dior Addict. Men det är verkligen inte som en reklam. Den är verkligen så glad och sommrig (kan vara kul att kolla på nu när vädret inte visar sig från sin bästa sida). Min favorit del i videon är när Daphne Groeneveld som är "huvudperson" i videon sitter på ett cafe och har en katt på huvudet. Jag vet att det låter konstigt haha, men kolla på videon så fattar ni!
 
 
Det var allt för denna gång!
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv; Jag använder mitt stativ :)

2012-09-01 @ 15:07:07
URL: http://losagnes.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0