Back to school

Nu så har jag kommit hem från min första skoldag efter sommarlovet. Det var helt okej, det känns kanske inte jätte kul att börja gå upp tidigt på morgonen och så igen. Men det är ändå kul att träffa alla i klassen igen!
Jag slutade också redan klockan halv ett efter luch idag, så det var inte så jobbigt direkt. 
 
Hela denna vecka ska vi ha "ovanliga" dagar, dvs att vi inte följer schemat och gör andra saker. 
Redan imorgon så har vi faktiskt skolfotto, vi brukar aldrig ha det så tidigt in på terminen med i år ska vi tydligen ha det. Så jag måste tvätta håret och bestämma vad jag ska ha på mig och så ikväll!
Har ni också börjat skolan, eller börjar ni senare i veckan?
 
 
Bildkälla
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0