Back to school

Jackets for every moment
 
Jackets for every moment by lovisa-snickars featuring a striped jacket
 
 
 
Scarves for fall
 
Scarves for fall by lovisa-snickars featuring circle scarves
 
 
 
Shoes for a walk
 
Shoes for a walk by lovisa-snickars featuring slip on shoes
 
 
Bags to carry, purses to prefer
 
Bags to carry, purses to prefer by lovisa-snickars featuring tote bags
 
 
Här ovanför har jag gjort några collage med saker som man kan behöva nu i höst när skolan börjar (om man tänker i klädväg). Jag har gjort fyra stycken i kategorierna jackor, scarves/ halsdukar, skor och väskor. Hoppas att detta kan ge er inspiration, och att känna i alla fall liite glädje med att skolan börjar igen snart!
♥Lovisa
 
P.s. 
Jag vet att det ändå är ganska lång tid tills skolan börjar, och jag vill inte få er att tänka något annat med dessa collage. Det var mest en kul grej att göra, och man kan ju behöva förbereda sig ett tag innan... Jag lovar också att det inte kommer komma upp mer collage nu på ett tag, jag vet att jag har lagt upp rätt så många på senaste tiden hehe. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Lorin

Heej jätte söt blogg :D
skulle du kunna skriva grattis till min vän som är i pakistan just nu i mitt senaste inlägg?
Vill att det ska vara massor med kommentarer där det står grattis, så hon blir överaskad när hon kommer hem, skulle vara jätte snällt! :D

2012-08-06 @ 16:13:07
URL: http://rabiaochlorins.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0