Eftersom Lovisa gjorde det...

så ville jag med. 
Saker som ni kanske inte visste om mig!
 
Jag är väldigt blyg. 
Jo, jag kan vara väldigt blyg i vissa stunder och tio min senare är jag typ inte det. När jag träffar nya människor så vågar jag ibland inte säga någonting och ibland kan jag lixom skratta med dom. Det varijerar väldigt mycket. Och ibland så kan jag vara blyg inför min familj. Jag är lite knäpp, jag vet. 
 
Jag är född exakt på den dagen det var bäreknat. 
Ja, det är sant! Fast tiden vet jag inte, tror det är typ 18.30 eller nåt. Alla mina syskon var försenade när de föddes, fast jag vet inte hur lång tid Haha. 
 
Min största förebild i livet är Demi Lovato. 
Ja, jag gillar hennes musik jätte mycket också! 
 
 
Jag läser jätteofta denna blogg: http://claraslife.devote.se/ 
Tycker den är jättebra! Och rolig!
 
Jag älskar banan mackor!
Det är jättegott! Smaka det! 
 
Min dröm skulle vara att få åka till New York! Och massa andra platser med helst New york!
 
Jag har velat ha glasögon sedan jag var liten! Och i födelsedagspresent fick jag ett par fake! Blev jate glad, haha!
 
 
Jag skulle vilja jobba som servitris men efter att vi gjorde café i finsvik är jag tveksam. 
 
Det var nog allt för mig! 
//Agnes
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0