Fika

Var och fikade med Linnea och Ida på Dellan idag. Vart mysigt, för jag har inte träffat Linnea sen skolan slutade! Jag fikade en brownie och en lemonad med hallon, päron och citron i. Det var verkligen jättegott! 
Vi pratade lite om skolan, vi ska ju få betyg och så i höst, så vi peppade varandra lite om det eftersom att vi är lite nervösa haha! 
Innan medans jag och Ida väntade på Linnea eftersom att vi var lite tidiga så gick vi till bokoutleten i hamnen och köpte lite saker inför skolan. Jag köpte en linjal, fina post- it lappar och 12 st bläckpennor (det var som ett paket). Allt kostade 30 kronor tillsammans så det var ju ett fynd! 
Fottade tyvärr inget men här får ni två fina bilder på Linnea och Ida!
 
 
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0