Ung08

Idag så har jag varit på ung08 med Agnes, Sylvia och Alva. Det var rätt kul. Vi gick runt lite där, ritade på tygpåsar, åt glass mm. 
Sen vid halv tre tiden så åt vi lunch på Åhlens. Jag var jättehungrig så jag tog en spaghetti bolognese. När vi hade ätit klart så åkte de andra hem, men jag skulle stanna kvar i stan för att möta upp mamma och sen pappa. Mamma och jag gick lite på Åhlens och jag köpte en jättefin tröja som jag kan visa er en bild på någon dag! 
Efter det så mötte vi pappa och gick mot gammla stan där vi sen åt middag på en liten mysig restaurang. 
 
 
 
Bild 1: Agnes!
Bild 2: En parad som gick förbi Kungsan. 
Bild 3: Alva i tältet där man fick rita på tygpåsar.
Bild 4: Resultatet av min påse!
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0