2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inget stort direkt, men: Åkt en massa saker på grönan, fotat jättemycket, varit jätteledsen, lärt känna mina vänner bättre. Säkert fler saker, men inget jag kommer på nu!

Hur har ditt 2012 varit? Både bra och dåligt, men väldigt kort!

Största misstaget iår? Inget jag kommer att tänka på nu...

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Förhoppnings vis.

Blev du kär i år? Nja.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Tror inte att det är något speciellt datum faktiskt! 24 december kanske?!

Vad är din största framgång 2012? Att jag klarade första terminen i åttan med bra betyg typ... Kommer inte på något annat riktigt.

Bästa köpet? Tror inte att det är någon speciell sak riktigt.

Vad spenderade du mest pengar på? Fika och kläder!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Gangam style (haha), We are young, Call me maybe, Flytta på dig och såklart Euforia!

Vem har du umgåts med mest? Alla mina vänner och min familj.

Bästa minnet från 2012? Hmm... Har flera! Veronica Maggio konserten, Romme med klassen, när Alva och jag planerade Kungsangrejjen, resan till cypern mm. 

Har du haft ett förhållande under 2012? Nope!

Vart reste du nånstans? Cypern, Dannmark och några olika ställen i Sverige!

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Ja.

Vad önskar du att du gjort mer 2012? I do not know!

Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt så mycket på vad andra ska tycka om mig! 

Favoritprogram på tv? Tror inte direkt att jag har något...

Största musikaliska upptäckten? Har verkligen börjat lyssna på typ 1000 olika nya artister detta år, så helt ärligt vet jag inte.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kameraväska och musikgrej till mobilen.

Vad gjorde du på din födelsedag? Var inne i stan, shoppade, kollade på körsbärsblommorna i Kungsträdgården. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja.

Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj.  Jag själv också kanske?

Vem saknade du? -

 
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Jessica

Superfin blogg! Taggad tills ikväll? ;)

2012-12-31 @ 12:03:57
URL: http://jessicanyberg.blo.gg

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0