Bekännelser

Har No- prov på elektricitet och magnetism på onsdag och känner faktiskt att det kommer gå bra!
 
Jag längtar sjuuukt mycket till skolavslutningen! 9 dagar kvar nu för mig!
 
Ett par UGGs skulle jag gärna vilja ha...
 
Jag kar kommit till avsnitt 11 på första säsongen av PLL. Det går frammåt!
 
Jag har världens bästa vänner! Ni vet vilka ni är!
 
Jag har fått en repa/ spricka på min iPhone. Jag är bara glad att det inte är fler, med tanke på hur många gånger jag har tappat den i golvet...
 
Jag går alltid och lägger mig vid 10 på vardagar. 
 
Florrie, Rebecca Ferguson, One Direction och Marina and the Diamonds är dem jag lyssnar på mest nu!
 
Idag fyller min fina vän Beatrice år! Grattis till dig om du läser dethär!
 
 
♥Lovisa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0