Fashion

Out and about
 
Out and about by lovisa-snickars featuring slim leg pants
 
Jag har "kommit på" att jag verkligen tycker om allt som har med kläder/mode att göra, förutom att shoppa. Jag tycker om att läsa modebloggar, gå in på style.com och kolla på alla designers nya kollektioner, läsa om mode i tidningar, titta på olika butikers hemsidor mm. Men att shoppa tycker jag faktiskt inte är så jättekul! Det kan ju vara kul att göra det med kompisar, eftersom att jag då liksom är med dem också. Annars tycker jag att det mest är stressigt och jobbigt, speciellt om man letar efter något speciellt man måste köpa. Jag blir också typ deprimerad av att spendera mina pengar haha. 
 
Jag har också märkt att jag ofta tänker att jag skulle bli gladare/lyckligare om jag hade t.ex. ett visst klädesplagg. Men det blir sällan så. Om jag köper något är jag glad för det i någon vecka (såklart är det inte såhär hela tiden för mig, men ibland) och sen ser jag något annat jag vill ha ännu mer. Jag tror att man verkligen måste "lära sig" att vara glad för det man har. Annars kommer man aldrig kunna bli riktigt glad för det man får. 
 ♥Lovisa
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv; Åh, tack så jätte mycket! :)

2012-12-30 @ 16:35:45
URL: http://agnez.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0