Fotoutställning!

Hej!
Idag hade vi fotoutställningen!  Det var jätteroligt! Vi bakade en massa till alla gäster så de kunde få lite fika! När jag kom hem så var jag så trött att jag sömnade i soffan i 2 h! Haha! 
Julkalandern var mycket bra imårse! Jag längtar till nästa avsnitt! 
Just nu sitter jag på mitt rum och ska snart kolla på pll! Elina har sina kompisar hemma idag och resten av familjen är hos grannen, och jag kände mig lite kraslig så jag stannade hemma! Just nu sitter jag på mitt rum, och jag hör jättefin sång nedifrån, (Elinas komisar är jättebra på att sjunga, haha!) Dom är så duktiga! 
Nu ska jag kolla på pll! 
Hejdå! 
//Agnes 

Kommentarer
Postat av: Sofia❤

Fin blogg❤❤

2012-12-01 @ 23:01:41
URL: http://ffashionbysofia.blogspot.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0