God Jul!

 
hej!
Imårgon så är dte ju julafton som ni kanske vet! Då skulle jag bara säga att jag kanske inte kommer att skriva någonting efter som att det är julafton, ahah!
 
Idag har vi gjort en massa saker!
Jag och Edvin var i gustavsberg och delade ut en massa julklappar. Sen gick vi hem, vilket Edvin var mycket duktig! 
Sen så kom vi hem och då skulle vi klä granen. Det blev mycket fin! Vi åt pepparkakor och glögg (pepparkakorna hade vi gjort igår efter att vi hade åkt lite skridskor). Och sen bakade jag en jättegod kladdkaka som vi ska ha till imorgon, som äntligen är klar! Det tog välldigt lång tid! 
 
 
Bilderna hammnade på sned! 
God jul! 
//Agnes

Kommentarer
Postat av: Agnes

God jul! :D

2012-12-24 @ 14:56:22
URL: http://www.agnez.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0