Moderna Muséet

Idag var vi med klassen på moderna museét. Där kan man se på konstverk från 1900 och frammåt. Först gick vi på en guidad visning bland konstverken och sen fick vi en uppgift man skulle göra. Det var ganska intressant faktiskt! Det var tänkt att vi skulle åka tillabaka till skolan och ha en sista lektion innan vi slutade, men vi blev lite sena så vi slapp det! Det var rätt många som stannade kvar på stan, men jag och Kimberly hade inga pengar (man kan liksom inte äta något då...) så vi åkte hem till mig.  
 
Det är verkligen superskönt att det är helg nu! Imorgon har jag fotbollsträning, och på söndag är det dags för det första konfirmations mötet för mig! 
 
 
Denna buss såg vi påväg till muséet...
 
 
♥Lovisa
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0