Hey guys!

Hej, idag så har det vart en rätt så bra dag! Det roligaste var typ på No:n, vi håller med kraft och friktion och sånt just nu, så då hade vi i typ läxa att vi skulle ta med oss något med så lite friktion som möjligt att åka på i pulkabaken på skolan. Anna T och Tom kom på typ delad första plats i tävlingen om vem som hade saken med som åkte snabbast. Sen efter det så fick vi åka på en stor tjockmatta hela klassen, det var jätte kul!
I morgon, så ska vi på studiebesök med klassen till Kungsträdgården, och då får vi sluta klockan halv 12 i stan. Fett nice! Efter det så ska jag, Alva och Agnes gå på bio, och sen så ska i allafall Alva och kanske Agnes sova öer hos mig. Det kommer bli jättekul! Sen på lördag så ska jag på fotbolls cup, så det kommer nog inte bli så jätte mycket bloggning för min del i helgen!
Haha..
Peace out!
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0