Lista...


Jag längtar till Våren eller sommaren tror jag, längtar efter värme och att solen är uppe lite längre.
Jag skulle vilja resa till Något varmt land, ska kanske åka till Cypern med familjen i sommar, så det ska bli skönt!
Bästa maten Just nu är nudlar en favorit...
Jag läser Water for elephants och så läser vi Tusen gånger Starkare i skolan.
Jag är beroende av Mina vänner kanske, eller mat haha.
Bästa band/artist är Just nu lyssnar jag mycket på Glees covers, och Amanda Fondell.
Jag önskar att jag får bra resultat på denna termins prov.
Mitt bästa ämne i skolan Kanske SO, mest för att vi har en så bra lärare
I helgen Ska jag plugga och kanske spela fotboll.
Kvällar tillbringar jag helst Hemma i min säng...



Haha... ;)

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0