min dag!

idag var vi inne i stan och och gjorde några ärenden. jag köpte en flanellkjorta från erikshjälpen och systrar i jeans bok som jag i och för sig redan har men den ska jag bara ha här och så. sen på dollarstore så köpte jag rymdmonster och facial scrub ;) haha jätte intresant! sen när vi kom hem så var vi uten när vi kom hem och jag och elina fotograferade med min kamera! just nu har vi hemma spa! har inte så mycket att skriva just nu men vi hörs senare! ha det gött! //Agnes P.S. förlåt ör så trokiga inlägg utan bilder men den lilla grejen som man klicka på när man ska lägga in en bild har försvunnigt (!), ganska konstigt!

Kommentarer
Postat av: LIZACH

Vad gör du ikväll? (:

2012-01-03 @ 20:56:43
URL: http://lizach.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Om du kollar längst ner vid inlägget så står det typ, ändra redigerare, klicka på den så kommer bild saken upp! Hoppas att du fattar! :)

2012-01-04 @ 10:48:43

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0