Mitt 2011!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag började i sjuan, fyllde 13, hade ett jätte bra sommarlov, fick en kamera och blev ett stort fan till Selena Gomez och Christina Perri!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha jag kommer inte ihåg om jag hade några ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hihi ne!
4. Dog någon som stod dig nära? Tack och lov inte!
5. Vilka länder besökte du? Tenneriffa och La Gomera (spanien)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? ne inte vad jag vet ;)
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Svår fråga...
8. Vad var din största framgång 2011? Vet inte!?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, har varit sjuk typ 2 veckor i streck! 
11. Bästa köpet? Igen aning, men jag köpte ett linne för 15 kr haha! 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina kompisar <3.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Who says av Selena Gomez och Jar of herts av Christina Perri! 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hehe, vet inte. 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat mera! 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit så lat! 
18. Hur tillbringde du julen? I finsvik med 30 grader minus. 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Vet inte!
25. Något du önskade dig men inte fick? Kamera, fast den fick jag ju i julklapp! 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Öppnade presenter, firade dagen med mormor, morfar, kusin och pappas syster (och min familj så klart, fast inte Elina)!, badade, åt marängtårta osv...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ne!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Ganska tråkig men ändå i min stil!  
29. Vad fick dig att må bra? Den varma sommaren! 
30. De bästa nya människorna du träffade? Många personer!

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0