Postmuseet + Stockholms äldsta konditori

Hej!
Idag började skolan, mörkt och kallt var det imorse när jag skulle gå till bussen.
Men jag läste i Metro att det var någon som hittat en vitsippa i Sverige, tänka sig, i Januari!
På torsdag ska jag vara med på invigningen av en utställning på Postmuseet som heter "Hej". Utställningen handlar om brev och post och om vad brev betyder för oss. Jag är med i utställningen. Det kommer att hänga ett par hörlurar på väggen med en bild över och i hörlurarna kan man höra mig berätta om brev och brevvänner!:) Så kom gärna och titta på utställningen som öppnar den 14 Januari, men invigningen är den 12 Januari.

Igår var jag, Mamma och Emma o fikade på Sveriges äldsta konditori!
Det var mysigt!
Här kommer en bild på en skylt som jag såg i Stan som gör reklam för utställningen "Hej", en bild på mig när jag pratar in det som man kan höra mig berätta på Postmuseet och sist men inte minst en bild en bild på ett smaskens bakverk som jag åt av igår!
Ha det bra o adjöss för idag<3


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0