Stan med mamma

Hej, jag har inte hunnit blogga så mycket nu, för igår så var jag (och familjen) hemma hos min mammas typ farbror och hans fru. Det var ganska trevligt, förutom att jag hade lite ont i huvudet. Hanna och jag fick några lite försenade julklappar av dem. Jag fick ett par jättefina och mysiga sockar som Anne-Mari som hon heter hade stickat. Och en bodylotion som doftade jättegott. :)
Idag så var mamma och jag i stan för att byta ett par jeans som jag hade fått i julklapp till en annan färg och göra lite andra ärenden.
Jeansen fanns tyvärr inte i den färgen som jag ville ha i min storlek, så jag behöll dem som jag fått i julklapp. Annars så köpte jag bara en tröja från Hollister.

/ Lovisa


Kommentarer
Postat av: Mira

Fin blogg! :)

2012-01-08 @ 12:43:42
URL: http://mirasplace.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0