Bilder från Cypern!

Här kommer rätt många bilder från Cypern så jag varnar för ett långt inlägg! Några bilder är tagna ut av min mamma, och alla är oredigerade.
Detta är precis när vi hade kommit fram till hotellet
 
Vi blev bjudna på frukt....
En del av våran lilla pool, och några blommor
 
Vi hadde liiite havsutsikt från lägenheten
 
Jag som badar i poolen
 
Här kommer bilder från när jag och mamma var i Cyperns huvudstad Nicosia!
Vi såg citronträd och apelsinträd, men jag hann bara fotta citronträden...
 
Vi såg jättfina rosa blommor
 
Jag framför någon staty...
 
Massor av vattenmeloner på en marknad
 
Vi gick in i em moské, och då var man tvungen att ta av sig skorna.
 
Ett av moskéns torn
 
I moskén
 
Jag på någon gata... (Ni kanske ser att jag har andra kläder här, det är för att kläderna som jag hade på mig först blev jättevarma när det var typ 40 grader ute. Så jag köpte en ny klänning!)
 
Ett fint typ konstverk på en vägg.
 
Vi tog en smoothie på ett café
 
En fin byggnad med en massa små butiker i
 
En till liten gata med en massa små butiker.
 
Och nu kommer det fler bilder som inte är ifrån huvudstaden!
Stranden
 
En liten udde vid hotellet
 
Ett fint kaffe som mamma fick
 
Sådana här blommor växte runt hela hotellet
 
Bad i havet
 
Jag snorklar
 
Haha, supersnygg alltså!
 
Jag och Hanna vid poolen
 
Dessa bilder är till Alva haha! ;)
 
Sen var det dags att åka hem!
 
Det var nog allt jag ville visa!
♥Lovisa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0