Hallå

Som jag skrev igår så är jag nu hemma igen. Men det blir bara tills på måndag, för då ska jag till Dannmark med mitt fotbollslag! Är lite nervös (har ju liksom aldrig varit borta "själv" utomlands förut!) men känner mest att det kommer bli superkul! Vi åker på måndag morgon med tåg från centralen, och sen från Göteborg så tar vi en båt över till Dannmark! Och sen efter att ha varit där i nästan en vecka så kommer vi hem på lördag kväll.
Så som ni förstår så kommer det inte bli så speciellt bra uppdatering på bloggen från min sida nästa vecka heller, men ni får stå ut! När jag kommer hem så har jag en del att visa er!
 
Här kommer videon som Alva och jag gjorde för att tag sen haha.... 
 
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0