Hola muskitos!

Om det stavas så. Mitt nyinlärda ord, betyder mygga, är ganska stolt! Ivaifall! Idag så ska ci försöka hänga så mycket som möjligt med våra kära kusiner som drar hem till Linköping imårgon. Vi ska plocka blåbär vid vikingagravarna ( ja, jag vet det är gammla döda vikingar som ligger där!!!) och gå på stenstranden ich äta middag tillsmmans! Kommer bli kul! Cafeet rullar på! Vi har inte haft öppet p 2 dagar tror jag, vet inte riktigt varför. Kanske för att kusinerna drar hem snart. Kag måste få visa vad jag köpte igår! Ett bar apswagiga sjutiotalsglajjer som är så runda så att man slår alla ugglor i ugglighet! Här får ni en bild! Utsäckta finnarna. Sen för några dar sen så blev jag en polkagris! Rosavitt linne från Erikshjälpen. Nu Ska jag gå ut i det härliga vädret! //Agnes


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0