Lalaala

Igår så var jag med Ida (+ hennes lillasyster Emma) typ hela dagen. Vi badade först en gång vid bryggan och det var iiiiskallt enligt mig! 
Senare på dagen kom vi på att vi ville baka en kaka. Så Emma satte igång och gjorde kladdkakesmet och glasyr, och Ida och jag letade efter smultron och blåbär att garnera med! Vi hittade jättemycket (jag fick även jättemånga myggbett efter att ha suttit i skogen och plockat blåbär i en kvart!). Sen när kakan var klar så bjöd vi in våra familjer att smaka, och alla tyckte att den var jättegod! Jag kan skriva upp receptet här om ni vill!?
Efter det så cyklade vi och badade igen haha! Denna gång var det liite varmare, men det kom en liten regnskur också! Kvällen avslutades sen i Idas säng med lillabloggen videos! En bra dag alltså!
 
 
Idag ikväll så ska Ida och jag tälta på våran tomt haha! Önska oss lycka till med att inte ligga vakna hela natten!
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0