Morsning Korsning!

För några dagar sen så var vi i Kramfors (eller var det igår, ja det tror jag!) Vi skulle vara på en strand och bada och äta lunch men så blev det inte för det var så apdåligt väder (även fast dom sa att det skulle bli bra!!) Istället så åkte vi till ett bilmuséum men gammla bilar! Det var jättekul att se hur bilarna såg ut! Sen så stod det en massa dockor i mäsnklig form som vi trodde var riktiga människor så vi blev jätterädda när vi kom in! 
Sen idag har jag gjort en jättekul sak! Jag har kört gräsklippare! Alltså en sådan där som man sitter på som värsta bilen! Kände mig sååå cool! Fast det var jag ju inte! Efter det så gjorde jag lunch, pasta carbonara men för mycket ägg i. Och sen så picknickade vi och jag, tilda och edvin satt i ett träd och vi hissade upp fikat med ett snöre så det var som Madiken! Hahah! 
Nu så måste jag gå! 
Hejdå! 
//Agnes
En bild från Café öppningen!
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0