Åker bort!

Hej alla fina!
Idag har jag varigt med Ida! Vi tängte hyra ljudböcker på bibloteket men det var stängt tyvärr så då åkte vi hem till mig och gjorde världens godaste varma choklad med grädde och choklad smul på. Sen så kollade vi på en massa klip från lilla bloggen. Mycket mysig dag idag när det var så dåligt väder!



Imårgon så kommer jag att åka på läger i 4 dagar. Uppdateringen kommer inte vara så bra från mig då, men jag ska försöka sno åt mig mammas tele och försöka blogga från den några snabbinlägg så inte Lovisa kommer behöva blogga helt själv. Men som jag sa uppdateringen kommer inte vara så bra från min sida dom närmsta dagarna. 

Ha det nu så bra! //Agnes

Ni får lite fina bilder från weheartit!


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0