Ja e tillbaka!!!!

Hej alla fina!
Nu är jag tillbaka från familjelägret på hjälmargården! Jag kom hem vid halv fem men jag har inte hunnigt blogga eftersom att vi sticker iväg till norrland imårgon (förhoppningsvis, och jag kommer att blogga där ifrån för vi kommer att vara där jättelänge). Jag och Ida lärde känna en liten kille som hette Milton! Han var så rolig, haha!! Vi hade en massa namn till han, som Ernts och lill fisen! Sen så var det en anna kille där som kallade honom för Mårten så han hade lixom olika namn hos olika personer! Det var så kul!
 
Sen så var den en tjej på lägret som hade en syster och dom 2 kunde göra så här coola flätor:
 
 
Så najs! Dom sitter lixom fast i hårbotten! 
 
Ja, jag kan inte bäretta allt om detta läger för det skulle ta hela natten! 
Men som jag sa jag kommer logga uppe i norrland också! 
Ha det bra, vi hörs imårgon!
//Agnes
 
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0