Sommaren jag blev vacker

Denna bok fick jag låna av Linnea för ett tag sen, och idag på stranden så läste jag klart den. Måste säga att den faktiskt var jättebra och över mina förväntningar haha. Det är en serie med tre böcker så jag ser fram emot att läsa de två andra! Boken är en typisk sommrig och lite romantisk bok som jag verkligen rekomenderar er att läsa! Att framsidan på pocket boken är så fin är ju bara ett plus! 
 
Nu när jag har läst klart denna så ska jag läsa den andra och tredje delen av hungerspelen. Men sen så vet jag inte riktigt vad jag ska läsa. Så om ni har något tips så skriv det gärna i kommentarerna! Böcker som jag gillar är lite mer typ "tjejiga" böcker som handlar om mer vardagliga saker. Jag är inte så mycket för fantasy, men jag gillar deckare! Tipsa mig om bra sommar böcker så blir jag glad! 
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har fått tillbaka böckerna ifrån Mireia nu så jag har en liten hög här som du kan få låna nästa gång vi ses. Det är både fortsättningen till sommaren jag blev vacker och 2 andra som du nog också skulle gilla. "Expert på att rodna" och "Hur kär får man bli heter dem", den sist nämnda är såååå bra haha :D <3

Svar: Ser fram emot det! Och tack för lånet igen! :) <3
Lovisa Snickars

2012-06-20 @ 23:25:03
URL: http://latjejerna.blogg.se
Postat av: Anonym

"Små citroner gula" är bra.

2012-06-22 @ 00:36:33

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0