Yesterday

Igår så var jag med Linnea och Alva hemma hos Linnea. Vi gjorde picnick som lunch, med hamburgare, stekta ägg (ingqa kommentarer om mitt missöde med ägget Linnea och Alva ;)), muffins mm. Det var jätte mysigt, för vi satt på en brygga och picnickade (heter det så?). Jag tog jätte mycket bilder haha, så här kommer några! 


Visst passar hon bra i hatt? ;)

Linnea lyckas se snygg ut även fast hon försöker komma upp på en bro...


Picnicken som var godare än den ser ut... Det ser ut som om vi bara åt en massa mackor! 


Våra fötter!


Jag är beredd i fall någon skulle ramla i vattnet...


Linnea ber till Gud?? Haha!

Vad var det som var så roligt? ;)



Ha en bra dag!
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Alva

Hahahahah! :D

Svar: HAhahahah!
Lovisa Snickars

2012-06-19 @ 18:51:44
URL: http://www.latjejerna.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0