Mina favoritappar!

Spotify- För dem som har spotify premium så kan man lyssna på musik i mobilen med denna app. Gillar den väldigt mycket för att man inte behöver varken ladda ner musik, eller köpa skivor som man sen lägger över i mobilen.
Temple Run- Detta är nog i princip det ända spelet som jag inte har tröttnat på till mobilen. Det ända tråkiga är att efter att man har köpt alla saker i spelet så finns det inget annat än att slå nya rekord att spela för.
Instagram- Min absoluta favorit app! Man kan ta bilder och lägga till olika filter, och sen dela dem med de som föjer en. Man kan följa andra och gilla och kommentera andras bilder. Följ mig gärna jag heter @lovisaas1 (ångrar verkligen nu i efterhand att jag valde det namnet, vet någon om det går att byta?).
Pepp app- Denhär appen är verkligen jättebra! Man kan lyssna på olika "pepptalks" med namn som "före träning" och "måndag morgon". Man blir liksom peppad att göra saker som man kanske inte annars hade orkat göra. Det ända lite tråkiga är att efter ett tag börjar man tröttna lite på de ca 12 st olika peppningarna.
Blogg.se appen- Denna app är väldigt praktisk och hyfsat enkel att använda. Man kan skriva inlägg direkt i mobilen. Man kan även lägga till sina favorit bloggar (bara sådana som bloggar på blogg.se) på som en lista, och se om någon har skrivit något nytt!
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

God kväll! :) Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri vara värd 500kr från Beachandmotion.

Allt du behöver göra är att kommentera inlägget :D

http://adaras.se/2012/march/vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-50.html#comment

Hoppas du vill vara med! Kram <3

2012-03-24 @ 00:26:19
URL: http://adaras.se
Postat av: Mimmiiiss

Vad händer hos dig? :)

2012-03-24 @ 10:51:10
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0