Monday

Nu har jag nyss varit på kör med Sylle! Vi sjöng så höga toner att man inte visste vad man skulle ta sig till!Det fina vädret verkar bestå iallafall några dagar till, och mina tussilago står och lyser på mitt rum.
Vet ni vad? Vi ska börja med ett Indien-projekt i skolan. Det är en dag i april som man får vara ledig och arbeta ihop pengar som går till barn i behov av stöd i Indien. Vi såg på en film därifrån, som var väldigt rörande!
Ni är förrsten väldigt välkommna till musik café som vi ska ha med klassen, i april, jag återkommer med datum, men vi håller iallafall till i Sickla skola när vi har Musikcaféet och det kommer att vara uppträdanden och bjudas på fika.
Ha det bra. Kram Ida

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0