Hahah tagen från Kimberlys!

1. Är du singel? Forever alone...
2. Är du lycklig? Det kan man säga ja..
3. Är du uttråkad? Litee
4. Är du ledsen? nepp
5. Är du italienare? 10.000 kronors frågan! Jag har svaret: NEJ!!! Yes jag frå 10.000 kr!!!!
6. Är du gravid? Hahha, ne
7. Är du full? nej!
8. Är du en cooling? 100% cooling
9. Är du från Irland? Hahha ne, men skulle vara kul att vara ifrån!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja!! 15 år!
sketch
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland ;)
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja ;(
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Vaa?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja!!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Som jag sa, forever alone
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja tror inte det
7. Är du kär? Kanske det kanske..
8. Vill du gifta dig i framtiden? JA!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? KÄRLEK
2. Hår eller ögon? Ögon!
3. Katt eller hund? båda!
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Få världens bästa vänner!
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll!
8. Pengar eller lycka? Lycka! :)
9. Dag eller natt? BÅDA!!
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har nånsin dig ..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nepp, har aldrig försökt!
2. Brutit ett ben? Nepp
3. Gjort nåt du ångrar? Ja =(
4. Hoppat Bungee Jump? Skulle aldrig våga!
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, ångrar det mycket fast jag tänker ju inte på det 24/7
6. Ätit en hel tårta? Ne!
7. Gjort bort dig offentligt? Det kan man säga, ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Har aldrig haft något "Ex", så nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja ;(
10. Velat försvinna? Heheh många gånger

sketch
Vad såg du på tv sist? Just nu kållar jag på Mästarnas Mästare!
Vems blogg läste du sist? Kimberlys!
Vad åt du sist? Godaste Lax och potatis i ugn. Myket gott!
Vem pratade du med sist? Edvin tror jag, nej Tilda var det
Vem ringde du sist? Vet inte, Ida tror jag
Vem messade du sist? Bella och Ida
Vad läste du sist ”bok”? Just nu läser jag tänk om det där e jag!
Vem pussade du sist? hehe, vet inte
Vem kramde du sist? Edvin <3
Vem bjöd du sist på något? Vet inte, hehe
Vad köpte du sist? Kulglass!



/Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0