Heeeeej!

Hejan!
Jag såg att Lovis hade gjort en sådan där kul lista för några dagar sen och det var typ jätteroliga frågor så nu tängte jag sno hennes igen och svara på alla dom frågorna! Hoppas ni inte tycker det är för tråkigt!

Vilken färg har dina skor? Begie och lila

Hur många sms har du skickat med din telefon? Många!!

Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Jag har fått ärva min mammas gamla mobil så den nionde heter Anette Arebo! Hahah!

Vem kramade du senast? Jag tror det var min Mamma <3

När såg du din bästavän senast? Jag har många bästa vänner hahah, men jag sitter brevid en nu!

Din favoritfilm? Flipped, Spider man och typ Somthing Borrowed (Stavning)

Din favoritlåt? Moments med One Direction just nu! Och sen Beautiful people med Cher Lloyd!

När vaknade du i morse? Typ klockan tio i sju men jag gick upp senare hehe..

Gillar du hästar? Jag har ingenting emot dom men kanske inte mitt favorit djur.

Har du ett turnummer? Jag vet inte!

Vem hade du velat träffa just nu? Någon kändis kanske!

Vilket är det bästa året hittils? Hahah ingen aning!

Är du kär? Nja...

Är du en rökare? Never ever in my life!!

Föredrar du snus eller rökning? Inget av det.

Vad heter du i mellannamn? Bodil, Matilda

Har du en blogg? Svår fråga! Jag vet faktiskt inte!

Vilken klass går du i? Venus röd <3

Ditt favoritband? One Direction, Mando Diao!

Göteborg eller Stockholm? Båda i mitt <3

Var bor du? Stockholm tror jag!

Var vill du bo? Stockholm, New York, La Gomera, Paris mm.

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? Down to earth - Justin Bieber!

Vem skrev åt dig på msn senast? Det var typ 100 år sedan

Vem skrev du senast sms med? Min pappa

Vem ringde dig senast? Elina!

Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? En film med Veronica Maggio!

Blind eller döv? Helst inget!

Har du MVG i något? Ne, bara i Slösa pengar!

Vad vill du jobba/jobbar som? Kanske fotograf!

Var är dina syskon just nu? I skolan

Senasta kändisen du såg? Veronica Maggio!

Favoritkändis? Har så många!

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? När vi åkte till Stan!

Har du piercingar? 3 i öronen!

Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? Jag tror det var Alfons Åberg!

När grät du senast? I lördags ;(

Är du vig? När jag gick på dagis så kunde jag gå split!

Använder du hårspray? Ja, typ på föreställningar!

 

 

//Agnes


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0