I skolan!

Hej!
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att engelskan ska börja. Idag cyklade jag till skolan och det var inte kul. För när jag kom fram så var jag svättig som en gris för jag hade cyklat så snabbt för att försöka komma i tid, kom 2 min sent typ så det var ju ite så farligt! Men när jag var vid cykelstället så var klockan 19 över och jag bara, jag hinner (vi börjar 20 över). Men sen så skulle jag hänga upp mina saker och en massa annat så då blev det 2 min försent! Men ivaifall när jag kom fram skickade mamma ett sms hann du? Ba, ja det r klart jag cyklade hemmmifrån 10 i.
Okej, ni orkar säkert inte läsa allt det här. Kanska ointresseant och läsa om mina cykeltyrer haha.
Nu måste jag gå, börjar snart!
Hejdå! //Agnes

Kommentarer
Postat av: Liborius

så fin bild:D

tyck gärna till om dagens look så blir jag jätteglad:D

2012-05-09 @ 17:35:07
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0